INFORMACJE

  1. Właścicielem kwiaciarni internetowej DIVIN jest Magdalena Barcik, prowadząca działalność gospodarczą o numerze identyfikującym NIP: 9721300866, REGON: 38336980, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
  2. Dokonując zakupów w serwisie internetowym www.divin-flowerbox.pl zawierana zostaje umowa na warunkach handlowych określonych w niniejszym regulaminie.
  3. Prowadzona działalność jest zwolniona z podatku VAT.
  1. Zamówienia mogą być składane przez Klienta poprzez konfigurator w zakładce Stwórz Flower Box (www.divin-flowerbox.pl), maila: biuro@flower-box.pl, tel: +48 663 523 922.

PRODUKTY

  1. Divin gwarantuje świeżość kwiatów żywych – tradycyjnych, przez 5 dni od momentu doręczenia do odbiorcy, gdy będą pielęgnowane według zaleceń.
  1. Niektóre kwiaty mogą posiadać ostre kolce 
  1. Divin zapewnia stan, jak na zdjęciu produktowym kwiatów wiecznych, przez 1 rok od momentu doręczenia do odbiorcy, gdy będą pielęgnowane według zaleceń prezentowanych na naszej stronie internetowej umieszczonych w zakładce ,,wieczne kwiaty’’ oraz ,,FAQ’’. Róże wieczne oraz wieczne goździki są sprzedawane w postaci samych główek lub główek z łodygami.
  1. Ilość róż, goździków może różnić się od zdjęć prezentowanych na stronie. Produkty sprzedawane są na wielkość pudełka, natomiast nie na ilość kwiatów. 
  2. Róże wieczne sprzedawane w mix’ach kolorystycznych mogą zmieniać barwę na kolor sąsiedniej główki róży i nie może to być przyczyną reklamacji.
  3. Róże wieczne oraz goździki nie mogą być przechowywane w wilgotnych miejscach, zabrania się ich podlewania. Należy unikać bezpośredniej ekspozycji na światło słoneczne oraz należy starać się utrzymać w pomieszczeniu temperaturę pokojową. W sytuacji gdy Klient nie zachowa się do zaleceń, reklamacje nie zostaną uwzględnione.
  1. Róże wieczne mogą zmieniać swoją barwę wraz z upływem czasu. Kolor może stawać się mniej intensywny. Nie może to być przyczyną reklamacji.

ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ

1. Składając zamówienie poprzez konfigurator na stronie internetowej www.divin-flowerbox.pl podawane są zrozumiałe komunikaty wyjaśniające jak przejść do następnego etapu w celu dokonania zamówienia. Przy składaniu zamówienia wymagamy podania swoich danych osobowych, maila, numeru kontaktowego, a także adresu pod który ma zostać dostarczona przesyłka.

2. Zamówienie można składać bez ograniczeń czasowych. 

3. Składając zamówienie poprzez telefon, bądź mail, środki pieniężne należy przelać na numer konta PL 43 1140 2004 0000 3402 7880 4068 mBANK, podając w tytule: imię i nazwisko oraz preferowaną datę doręczenia kompozycji.

4. Realizacja zamówienia może zostać dokonana dopiero po zaksięgowaniu płatności na koncie.

5. Do zamówień wysyłkowych należy doliczyć koszt przesyłki, cennik jest dostępny w zakładce ,,dostawa i płatność’’.

6. Wszystkie dane, które zostają podane w naszym serwisie są w pełni chronione.

7. W przypadku nie opłacenia przez Klienta zamówienia od razu po jego złożeniu, zamówienie otrzymuje status: Oczekiwanie na płatność.

8. Ze złożonego i nie opłaconego zamówienia można zrezygnować telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail w każdej chwili.

DOSTAWA

1. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej lub z możliwością dowozu do Klienta po wcześniejszym uzgodnieniu.  

2. Podczas procesu zakupowego należy podać preferowaną datę doręczenia zamówienia.

3. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 10 dni roboczych - liczony od momentu zaksięgowania wpłaty na podanym koncie bankowym do momentu nadania przesyłki.

4. Przesyłki większe, cięższe podlegają indywidualnej wycenie, przy czym każdorazowo wyliczony łączny koszt dostawy zamówienia uzależniony jest od: wagi towarów, ilości paczek oraz gabarytów towarów.

5. Kurier doręczając przesyłkę pod adres, może zostawić ją innej osobie niż adresowanej w zamówieniu, jak również w wyjątkowych okolicznościach zostawić u sąsiada bądź w innym dostępnym miejscu.

6. Doręczenie odbywa się od poniedziałku do soboty. W soboty wyłącznie do miast dostępnych po wprowadzeniu kodu pocztowego.

7. Firma DIVIN zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu wysyłki, gdy termin wysyłki przypada na sobotę, niedzielę oraz święta. W takim wypadku wysyłka będzie realizowana najbliższego dnia roboczego.

8. Dostawa na sobotę wykonywana jest w godzinach pracy firm kurierskich. 

9. Zamówienia realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej nadawane są z gwarancją dostawy na wybrany przez Klienta dzień lub godzinę dostawy – po wcześniejszym ustaleniu oraz dodatkową opłatą za wysyłkę. 

10. W przypadku nieobecności odbiorcy, produkt należy odebrać w punkcie odbiorów zlokalizowanym w awizo. W niektórych przypadkach może wystąpić konieczność odebrania przesyłki z punktu odbiorów bez dostawy.

11. W przypadku nieobecności odbiorcy podczas dostawy, nie jest możliwe, aby w tym samym dniu roboczym kurier doręczył przesyłkę ponownie.

12. Kurier nie ma obowiązku skontaktować się z odbiorcą przed dostawą.

REKLAMACJE

  1. Firma Divin odpowiada wobec Klienta za niezgodność towaru z umową sprzedaży, w szczególności w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.

- Reklamacje należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@divin-flowerbox.pl w podanym niżej formularzu reklamacyjnym. 

- W wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji dotyczącej przedmiotu reklamującego, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Reklamacja powinna zawierać wszelkie niezbędne dane wymagane do jej rozpatrzenia.

- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje do 14 dni od otrzymanie maila od osoby reklamującej produkt.

- Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy.

2. Reklamacje możliwe są w następujących sytuacjach:

a)  kwiaty nie będą świeże, podczas terminowej dostawy (w przypadku nieobecności odbiorcy i odebraniu produktu w późniejszym terminie, gwarancja liczona jest od dnia w którym przesyłka miała zostać dostarczona)

b) przesyłka nie zostanie doręczona, bądź będzie zniszczona,

c) zamówienie nie będzie zgodne z skonfigurowanym produktem na naszej stronie internetowej 

3. W przypadku jeśli dostarczony towar jest niezgodny z zamówieniem, Klient zobowiązany jest o niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie sklepu. Sklep dokona wymiany towaru na właściwy, na swój koszt. Wymiana towaru zostanie dokonana zgodnie z dostępnością produktu w sklepie. W przypadku braku dostępności towaru na wymianę Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zwrotu środków pieniężnych za zakupione towary.

4. Nieodpowiednia ilość kwiatów, które wypełniają całe pudełko, nie może być przyczyną reklamacji.

5. W sytuacji niedostarczenia przesyłki z winy kuriera, wydajemy dokumenty niezbędne, aby Klient złożył w swoim imieniu roszczenie reklamacyjne do firmy kurierskiej. Firma Divin dopełniając wszystkich danych zawartych w umowie z Klientem, nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji wystąpienia winy wyłącznie po stronie kuriera.

6. W przypadku róż wiecznych gwarancja udzielana jest na okres roku, tylko w sytuacji gdy Klient pielęgnował produkt według zaleceń znajdujących się na naszej stronie internetowej.

7. W celu udokumentowania niezgodności towaru z umową, należy do 6 godzin po odebraniu przesyłki wysłać na adres mailowy zdjęcie produktu. W przeciwnym wypadku reklamacje nie będą rozpatrywane.

8. Reklamacje należy złożyć na : tel. +48 663 523 922., e-mail: biuro@divin-flowerbox.pl.

9. Towar wraz z dowodem zakupu oraz formularzem reklamacyjnym prosimy odesłać na adres: ul. Młyńska 12, 61-730 Poznań

10. Zwroty towarów zakupionych przez sklep wysyłkowy lub w sklepie stacjonarnym nie są akceptowane zgodnie z prawem do odmowy przyjęcia zwrotu produktu towaru lub usługi wykonanej na zamówienie.